Irlantilainen tanssi
Keskustelua ja ajatusten vaihtoa irkkutanssista ja kaikesta muustakin mahdollisesta
|
||
| Search For Similar Forums · Return to Website | ||
| Viewing Page 1 of 1 (Total Posts: 4) |
| Author | Comment |
|
Kultahippunen
Jan 7, 08 - 2:16 AM |
Harrastajista
Eilen tein ystäväni kanssa Aarrekarttaa unelmista ja hänen lähdettyään ilmottauduin heti tanssitunneille Kuinkahan maltankaan odottaa ensimmäistä tuntia, ihanaa!Minkä ikäistä porukkaa tunneilla yleensä käy? Ja ovatko irlantilaista tanssia harrastavat hurahtaneet vihreään saareen muutenkin kuten minä 27 vuotias hurahtanut löytyy täältä. Irlannissa olen käynyt kerran ja jälleen tulevana kesänä menossa. |
|
Moi
Jan 11th, 2008 - 11:56 AM |
Ainakin minä ja mun kaveri ollaan ihan hullaantuneita tanssin lisäksi myös itse vihreään saareen :D Oltiin siellä viime kesänä viikko ja nyt palataan takas pidemmäks aikaa. Mun kokemuksen mukaan tunneilla käy kaiken ikäsiä aina yläasteikäsistä sinne keski-iän teinoille. |
Katkaliina
Jan 14th, 2008 - 6:05 AM |
Vihreää saarta minäkin rakastan.. en oo koskaan käynyt mutta olisi ihanaa käydä:) |
|
tyttö
Jan 21st, 2008 - 11:08 AM |
Unelmissa vierailu irlannissa... (ja samalla vaikka jossain irkkutanssinäytksessä tai kilpailussa) Joo irkkutanssijoita on monen ikäisiä, meidän ryhmässä jossain vaiheessa 12-60(?) |
bravenet.com