DCAA Message Board
Welcome to the DCAA Message Board. Feel free to post a message. Please use full name.

Search For Similar Forums   ·   Return to Website

First
  Prev
  Reply
  Home
Next  
Last  
Search this Forum:  
Viewing Page 1 of 1 (Total Posts: 11)

Author Comment    
Mick Bannon

Feb 24, 05 - 2:37 PM
Regional Sportshall

Congratulations to all the athletes who represented Derbyshire at Grantham. Job well done.
Frank Gorman

Mar 1st, 2005 - 4:32 PM
Re: Regional Sportshall

2 teams through to the National Final, and 1 just missing out. To say that the majority of the team members come from just 2 clubs, Derbyshire must be doing something right!
Mick Bannon

Mar 1st, 2005 - 4:53 PM

I agree Frank and lets not forget the youngsters of Kirk Hallam who enjoyed their first season of Sportshall. If all Clubs participated imagine how much stronger Derbyshire would be and what a local competition we would have.
Julie Buckley

Mar 3rd, 2005 - 3:51 PM

I was interested to read the comments from Mick and Frank. I assume these are aimed at Derby AC, and have to agree that participation levels have been poor. BUT,it's disappointing that the forum is being used to air inter-club issues which could discourage young athletes. Please don't devalue the contribution of individuals because their club is a minority. Derby's athletes have performed well at reginal and national finals in recent years, taking medals at both levels.Shouldn't we be encouraging all youngsters and appreciating their achievements for Derbyshire, whatever their club? PS. GOOD LUCK for UK FINAL!
Mick Bannon

Mar 3rd, 2005 - 4:25 PM

I am sorry you look at it that way. We were saying (fact) that the majority of athletes were from 2 clubs and we as a County have performed extremely well considering. Derby are indeed a member of the Sportshall league but there are other clubs in Derbyshire who could participate. We would like Buxton and Matlock to take part and this indeed would make Derbyshire even stronger. We do encourage and appreciate youngsters and their acheivements, that is our objective. Kirk Hallam joined the Sportshall this season and had a good few athletes selected for Derbyshire thus strengthening the team. That is what myself and Frank were talking about. Therefore your assumption is totally unfounded. Please don't take offence but one opinion can differ from another.
Frank Gorman

Mar 5th, 2005 - 12:04 PM

Just for the record : -
1. I was genuinely trying to compliment Derbyshire.
2. I was NOT trying to provoke any inter-club issues - I don't HAVE any inter-club issues.
3. My remarks were NOT aimed at Derby AC. I am an admirer of the club and have expressed this in writing on a number of occasions, as the DAC officers would confirm, if asked.
Julie Buckley

Mar 6th, 2005 - 3:42 PM

Mick and Frank, I think I owe you both an apology. Your comments were obviously not meant the way I took them. This was my misunderstanding and I would not have said what I did if I had known this at the time. I must have been having an off-day, sorry!
Barry Parker

Mar 18th, 2005 - 3:00 PM

I reiterate the congratulations to the U13 Girls and U15 Boys qualifying for the National Sportshall Finals at the NIA on 20th March. The youngsters have achieved a great deal since the inception of the League. I must, however, also include within my congratulations all the Team managers, Coaches and those who have officiated at the meetings this winter. You adults have made a serious and important contribution to the success of the youngsters, particularly Kim and Mick Bannon and the other members of the committee who organise and administrate the meetings.
Perhaps some of the Road Running clubs should take a leaf out of the youngsters book and get involved. There are moans that the DCAA does nothing for Road Runners - well that is not true. It looks like the Derbyshire Grand Prix, organised by and for Road Runners will cease after 1 year's competition because some clubs are not prepared to support the venture by hosting 1 race. Voting with their collective feet? I leave that for you to decide!!!
rional

Jun 30th, 2008 - 3:56 PM

iaaf.org - International Association of Athletics FederationsOfficial web of the world governing body for track and field provides news, calendar and results, world rankings, statistics and links.

Please enter some search terms.
www.iaaf.org/ - 34k - Cached - Similar pages
narcos leonardo boix con ndic history channel narco julio bracho de gloria sierra lopez prd.org.mx reyna lopitas de la laja dinero ilicitios agiotista narco navy usa gordon brown
iaaf.org - International Association of Athletics FederationsOfficial web of the world governing body for track and field provides news, calendar and results, world rankings, statistics and links.
sotoj

Jun 30th, 2008 - 3:59 PM

“Para ser una reina, hay que comportarse como una reina”, sentenció Susana Zabaleta frente a la multitud que asistió el sábado a
su coronación por los festejos del Día Mundial del Orgullo Gay.
Enfundada en un atuendo negro con aplicaciones de cuero, la cantante recibió la ovación de quienes minutos antes habían
desfilado por Avenida Reforma, mientras era coronada por Astrid Hadad, la reina saliente.
“Les agradezco que estén aquí, los amo, y al que no le guste que no venga al Zócalo el día de la marcha gay. Somos muchísimos
y si quieren nuestros votos, nos tienen que tratar como unas reinas”, expresó la actriz.
Luego, con movimientos de cadera y acariciando el aire, interpretó Te busqué, Loving you y Mala.
Momentos antes, desde una habitación del piso 23 del Hotel Sheraton, Susana se había comprometido con el movimiento
homosexual mientras observaba el paso de la marcha.
“Es algo simbólico, pero tienes el deber y respeto de hablar de lo que es la comunidad gay, de lo que ha sido y de la información.
Hay que hablar del sida y de ponerse un condón cuando es necesario”, afirmó.
“Me asusta que las demás personas no estén empapadas de este tema; me asusta que todavía vivamos en un país de ignorantes
en muchas cosas, que no exista la tolerancia”, indicó.
La cantante fue elegida por los miembros del Comité Orgullo México A. C. para representarlos durante el 2008.
Por su parte, el intérprete Ari Borovoy fue elegido por unanimidad por la comunidad gay de la ciudad de México para que cerrara
el desfile.
“Me dijeron que en distintos antros de la comunidad gay se armó una encuesta y, por los resultados, fui el más solicitado. Me dio
mucho gusto estar invitado y me sentí halagado”, indicó el intérprete. ***** arriba la prostitucion dice tita vasconcelas zabeleta machorra asi fueran sus hijas putas del daniel
“Para ser una reina, hay que comportarse como una reina”, sentenció Susana Zabaleta frente a la multitud que asistió el sábado a
Enfundada en un atuendo negro con aplicaciones de cuero, la cantante recibió la ovación de quienes minutos antes habían
desfilado por Avenida Reforma, mientras era coronada por Astrid Hadad, la reina saliente.
“Les agradezco que estén aquí, los amo, y al que no le guste que no venga al Zócalo el día de la marcha gay. Somos muchísimos
y si quieren nuestros votos, nos tienen que tratar como unas reinas”, expresó la actriz.
Luego, con movimientos de cadera y acariciando el aire, interpretó Te busqué, Loving you y Mala.
Momentos antes, desde una habitación del piso 23 del Hotel Sheraton, Susana se había comprometido con el movimiento
“Es algo simbólico, pero tienes el deber y respeto de hablar de lo que es la comunidad gay, de lo que ha sido y de la información.
“Me asusta que las demás personas no estén empapadas de este tema; me asusta que todavía vivamos en un país de ignorantes
La cantante fue elegida por los miembros del Comité Orgullo México A. C. para representarlos durante el 2008.
Por su parte, el intérprete Ari Borovoy fue elegido por unanimidad por la comunidad gay de la ciudad de México para que cerrara
el desfile.
“Me dijeron que en distintos antros de la comunidad gay se armó una encuesta y, por los resultados, fui el más solicitado. Me dio
mucho gusto estar invitado y me sentí halagado”, indicó el intérprete. Gruenner dice arriba la prtostucion del df con el tita vascocelas y el jorge rivero de santo del yunque actor de doblaje
“Me asusta que la
sotoj

Jun 30th, 2008 - 4:01 PM

Para ser una reina, hay que comportarse como una reina”, sentenció Susana Zabaleta frente a la multitud que asistió el sábado a
el desfile.
putain zabaleta digna de la prostitucion problema social en todo el mundo agio con sus ***** del santo de jorge rivero de actor de doblaje viejo verde del yunque jalisco Para ser una reina, hay que comportarse como una reina”, sentenció Susana Zabaleta frente a la multitud que asistió el sábado a
el desfile.

First
  Prev
  Reply
  Home
Next  
Last  

Get your own FREE Forum today! 
Cheap Domains   Web Calendars   Free Guestbooks   Counters & Site Stats 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com